Методична робота

Методичне об'єнання вчителів історії та християнської етики.


2021 - 2022 н.р. 

План роботи

міжшкільного методичного об’єднання

вчителів суспільствознавчих дисциплін

Верхнянської сільської ради ОТГ

на 2021 / 2022 навчальний рік

                                                       Керівник МО

Вчитель історії

Станьківської гімназії

Ямнич С. М.

 І. Вступ

ІІ. Склад міжшкільного  методичного об’єднання 

2.1. Відомості про членів методичного об’єднання

2.2. Організація роботи із самоосвіти

III. Тематика  засідань міжшкільного  методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін.  

ПОГОДЖЕНО

                                                                                             Методист                                                                                                       відділу  освіти Верхнянської

                                                                                         сільської  ради  ОТГ

___________О. П.Сілецька  

І Вступ

Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей, духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.

На сьогодні  ключовими в суспільстві та системі освіти, зокрема повної загальної середньої освіти, є процес становлення Нової української школи. Виховний процес, як наголошується в Концепції Нової української школи, має стати невід’ємною складовою всього освітнього процесу, проходячи наскрізно як через навчальні предмети, так і систему позакласної, позашкільної роботи, та орієнтуватися на загальнолюдські цінності:

- морально-етичні (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей),
- соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага
 до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність).

             На сучасному етапі важливим завданням  є створення таких умов, за яких може розвинутися людина, що добре знає себе, вміє використовувати власний потенціал, вміє створювати ситуації успіху і професійного зростання, розробляти й реалізовувати власний життєвий сценарій. За таких умов, педагог має бути готовий до інноваційної діяльності, йти вперед. На сьогодні сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним. 

Міжшкільне методичне об'єднання  вчителів суспільствознавчих дисциплін є структурним підрозділом сектору методичної допомоги відділу освіти Верхнянської сільської ради ОТГ, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх питань та підвищення кваліфікації педагогічних працівників.

Проблемне питання: Розвиток і саморозвиток особистості учня, патріота, громадянина України, здатного до життєвого проєктування й самореалізації в соціумі.

Основні  завдання  на  2021 – 2022 навчальний рік:

1.    Виявляти, пропагувати і здійснювати нові підходи до організації навчання і виховання; забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики.

2.    Впровадження в практику роботи інформаційно – комунікаційних та проєктних технологій.

3.     Підвищувати  рівень  професійної  компетентності  педагогів  шляхом  участі  у  методичних  засіданнях  для  організації  та  здійснення  освітнього процесу.

4.    Оволодіння навичками самоаналізу, інноваційними технологіями.

5. Створювати серед вчителів творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності.

6. Створювати умови для самоосвіти вчителів та здійснювати керівництво творчою діяльністю педагогів.

7.    Формування нової   моделі  випускника    закладу освіти: особистості, інноватора, патріота.

8.    Продовжити  роботу  з  обдарованими  дітьми,  розвивати  інтерес  учнів до  історії  держави  та  рідного  краю шляхом  науково-дослідницької  роботи.

Робота  методичного  об’єднання  передбачає: 

·      Здійснення  інформаційно - нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів

·      Підвищення  ефективності  організації  освітнього процесу  в  навчальних  закладах.

·      Використання  сучасних  інноваційних технологій, методів  критичного  мислення  в  практичній  діяльності  вчителя .

·      Вдосконалення  педагогічної  майстерності  педагогів .

·      Вдосконалення  змісту  освіти,  рецензування,  первинна  експертиза  підручників,  навчальних  програм,  методик.

·      Створення  організаційних  умов  та надання  практичної  допомоги  вчителям  історії,  правознавства  та  основ  християнської  етики  для  безперервного  фахового  вдосконалення,  підвищення  професійної  компетентності  та  створення  позитивного  педагогічного  іміджу.

·      Розробка  основних  напрямів  і  форм  активізації  пізнавальної,  науково-практичної  діяльності учнів  у  позаурочний  час  (гуртки, конкурси, аукціони знань, олімпіади )

ІІ. Склад міжшкільного  методичного об’єднання

2.1 Відомості про членів методичного обєднання

вчителів суспільствознавчих дисциплін

Прізвище ім'я, по батькові.

Число

місяць,

рік народження

Спеціальність за дипломом

стаж

Заклад освіти

Який предмет викладаєте

1

Якімечко Ірина Володимирівна

17.10.1981

вчитель історії

20

Довговойнилівський ліцей

Історія

громадянська освіта

2

Дуда Наталія Василівна

21.10.1993

Історик,

викладач

1 місяць

Зборянська гімназія

Історія, правознавство

3

Романів Любов Романівна

13.07.1962

вчитель географії

40

Довговойнилівський ліцей

історія

 

4

Романів Віктор Ярославович

11.07.1961

вчитель історії

34

Довговойнилівський ліцей

історія

правознавство

5

Кузик Любов Михайлівна

16.04.1964

вчитель початкових класів

38

Довговойнилівський ліцей

основи христ. етики

 

6

Угач Марія Михайлівна

13.10.1974

вчитель образотворчого мистецтва

17

Зборянська гімназія

Основи християнської етики

7

Когут Ольга Олексіївна

13.09.1959

вчитель російської мови та літератури

45

Завадківська гімназія

Вчитель зарубіжної літератури, ОХЕ

8

Манич Оксана Богданівна

18.11.1970

вчитель історії

30

Завадківська гімназія

історія, обслуговуюча праця

9

Дячук Іван Іванович

20.06.1969

вчитель історії, методист з виховної роботи

23

Зборянська гімназія

історія, фізична культура, трудове навчання, креслення

10

Прокопів Світлана Василівна

09.11.1966

вчитель історії

33

Верхнянський ліцей

Історія

11

Сімків Олег Мирославович

12.10.1984

вчитель історії

7

Верхнянський ліцей

Історія, правознавство, громадянська освіта

12

Нікітіна Галина Володимирівна

08.12.1958

вчитель початкових класів; Російської мови та літератури

43

Верхнянський ліцей

Основи християнської етики

13

Дашкевич Галина Ярославівна

22.01.1974

вчитель історії та правознавства, вчитель початкових класів

28

Негівська гімназія

Історія, правознавство, образотворче мистецтво

14

Грішин Марія Василівна

01.10.1970

вчитель початкових класів

30

Негівська гімназія

Педагог організатор, вчитель ОХЕ

15

Бойко Марія Іванівна

30.05.1960

вчитель

російської мови та літератури

39

Станьківська гімназія

українська

література, зарубіжна література,

ОХЕ

 

16

Ямнич Світлана Михайлівна

08.04.1991

історик викладач

8

Станьківська гімназія

історія

правознавство

 

2.2 Організація роботи із самоосвіти

Прізвище ім'я, по батькові.

Заклад

освіти

 

Проблемне питання над яким працюєте

Досвід роботи, яким хочете поділитись із колегами

1

Якімечко Ірина Володимирівна

Довговойнилівський ліцей

Інноваційні технології як засіб формування предметних компетентностей на уроках історії

Інноваційні методики візуалізації  в освітньому процесі.

2

Дуда Наталія Василівна

Зборянська гімназія

Формування нової суспільної свідомості учнів на основі систематизації та поглиблення знань з історії рідного краю.

 

3

Романів Любов Романівна

Довговойнилівський ліцей

Застосування інноваційних технологій на уроках історії

Використання інноваційних технологій

4

Романів Віктор Ярославович

Довговойнилівський ліцей

Формування соціальних і громадянських компетентностей засобами суспільствознавчих дисциплін.

Інтеграція соціальних та громадянських

компетентностей.

5

Кузик Любов Михайлівна

Довговойнилівський ліцей

Сучасні підходи до вивчення предмету основ християнської етики

Інтерактивні методи роботи на уроках з основ христ.етики.

6

Угач Марія Михайлівна

Зборянська гімназія

Розвиток та умови вивчення християнської етики в українській культурі

Активні форми та методи навчання на уроках ОХЕ

7

Когут Ольга Олексіївна

Завадківська гімназія

Формування ключових компетентностей учнів на уроках ОХЕ  шляхом використання інноваційних технологій

Інтерактивні методи роботи на уроках з основ христ. етики.

8

Манич Оксана Богданівна

Завадківська гімназія

Розвиток творчих здібностей учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій

Використання інноваційних технологій

9

Дячук Іван Іванович

Зборянська гімназія

Формування  та  розвиток історичного мислення  шляхом  організації  проблемного  навчання на уроках історії

Застосування проблемного навчання на уроках історії в 5 класі

10

Прокопів Світлана Василівна

Верхнянський ліцей

Розвиток критичного мислення здобувачів освіти на уроках історії

Технології критичного мислення

11

Сімків Олег Мирославович

Верхнянський ліцей

Формування критичного мислення на уроках історії та громадянської освіти

Технології  критичного мислення на уроках історії та громадянської освіти

12

Нікітіна Галина Володимирівна

Верхнянський ліцей

Використання інтерактивних технології

Інтерактивні методи роботи на уроках з основ христ.етики.

13

Дашкевич Галина Ярославівна

Негівська гімназія

Формування та розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства

Використання ігрових технологій на уроках історії.

14

Грішин Марія Василівна

Негівська гімназія

Формування життєвих компетентностей на уроках основ християнської етики

 

15

Бойко Марія Іванівна

Станьківська гімназія

Розвиток християнського мислення школярів, підготовка їх до життя в родині та суспільстві, усвідомлення ними найважливішихморальних законів

 

16

Ямнич Світлана Михайлівна

Станьківська гімназія

Візуалізація на уроках як складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти

Візуалізація навчального матеріалу на уроках та в позакласній діяльності

 

III. Тематика  засідань міжшкільного  методичного об’єднання

вчителів суспільствознавчих дисциплін

 

Тематика та зміст засідань

Дата і форма

проведення

Відповідальні

1

 

Тема:  Нормативно-правове забезпечення викладання суспільствознавчих дисциплін у 2021-2022 навчальному році. Медіаосвіта та медіаграмотність як інструмент активного освоєння комунікаційного середовища

Мета. Підвищити  рівень  поінформованості  учителів щодо особливостей навчання історії, правознавства, громадянської освіти, основ християнської етики у 2021-2022 навчальному році.

План.

1.Особливості навчання історії, правознавства, громадянської освіти, основ християнської етики у 2021-2022 навчальному році

  2. Медіаосвіта та медіаграмотність як інструмент активного освоєння комунікаційного середовища

3. Всеукраїнська школа онлайн   -сучасний онлайн-ресурс для змішаного та дистанційного навчання

 

 

27 серпня

2021 р.

Он лайн

 

Ямнич С. М.

Якімечко І.В.

Сімків О.М

Грішин М.В

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

Тема . Візуалізація як складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти ( хмара слів, QR-код, кроссенс)

 Мета. Ознайомитися з новітніми технологіями та способами  візуалізації навчального матеріалу  в освітньому процесі

 

План

1. Онлайн ресурси для створення хмар слів

2. Створення та використання QR-кодів

3. "Кроссенс"- головоломка нового покоління

24 листопада

2021 р.

Он лайн

вебінар

 

 

 

 

 

 

  

 

Ямнич   С.М.

Богдан І. І

 

 

 

 

 

 

 


 

3

 

 

 


 

Тема:  Візуалізація як складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти ( ментальна карта, ребус, кросворд)

 

Мета. Ознайомитися з он лайн ресурсами для створення ментальних карт, ребусів, кросвордів

План.

 1. Онлайн ресурси для створення    ментальних карт

2. Генератор ребусів

3. Онлайн ресурси для створення кросвордів

 

   12 січня

2022 р.

Он лайн

вебінар

 

 

 


   

Ямнич С.М.

 

 

 

4

 

Тема. Ярмарка педагогічних ідей.

Підсумки роботи за  2021-2022 навчальний рік

 

Мета. Проаналізувати  використання інноваційних технології на уроках історії, правознавства, основ християнської етики у контексті особистісно-орієнтованого підходу,

проаналізувати модульні програми з історії для НУШ

Підбити підсумки роботи методичного обєднання за 2021-2022 н. р.

План

1. Інноваційні технології на уроках історії, правознавства, основ християнської етики у контексті особистісно-орієнтованого підходу

2. Опрацювання модульних програм з історії для НУШ на 2022-2023 навчальний рік

3. Аналіз роботи МО за 2021-2022 навчальний  рік.

4. Плануємо роботу  на 2022-2023 н. р.  

11 травня

2022 року

Он лайн

 

Ямнич С.М.

Члени МО

 






Немає коментарів:

Дописати коментар