2021 - 2022 н.р.
План роботи
міжшкільного методичного об’єднання
вчителів
суспільствознавчих дисциплін
Верхнянської
сільської ради ОТГ
на 2021 / 2022 навчальний рік
Керівник МО
Вчитель історії
Станьківської гімназії
Ямнич С. М.
І. Вступ
ІІ. Склад міжшкільного методичного об’єднання
2.1. Відомості про членів методичного об’єднання
2.2. Організація роботи із самоосвіти
III. Тематика засідань міжшкільного методичного об’єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін.
ПОГОДЖЕНО
Методист відділу освіти Верхнянської
сільської ради
ОТГ
___________О. П.Сілецька
І Вступ
Процес
становлення незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним
членом європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та
індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських
цінностей, духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета сучасного освітнього
процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з
різних предметів, а й формувати громадянина, патріота; інтелектуально
розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним
впливам, вправлятися з особистими проблемами, творити себе і оточуючий світ.
На сьогодні ключовими в суспільстві та системі освіти,
зокрема повної загальної середньої
освіти, є процес становлення Нової української школи. Виховний процес, як
наголошується в Концепції Нової української школи, має стати невід’ємною складовою всього освітнього процесу,
проходячи наскрізно як через
навчальні предмети, так і систему позакласної, позашкільної роботи, та орієнтуватися на загальнолюдські цінності:
- морально-етичні
(гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей),
- соціально-політичні (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе
ставлення до довкілля, повага до закону,
солідарність, відповідальність).
На сучасному етапі важливим завданням є створення таких умов, за яких може розвинутися людина, що добре знає себе, вміє використовувати власний потенціал, вміє створювати ситуації успіху і професійного зростання, розробляти й реалізовувати власний життєвий сценарій. За таких умов, педагог має бути готовий до інноваційної діяльності, йти вперед. На сьогодні сучасний учитель - це творча особистість. Він повинен бути активним, комунікабельним, динамічним, працездатним, вольовим, впевненим у собі, толерантним, висококомпетентним.
Міжшкільне
методичне об'єднання вчителів суспільствознавчих дисциплін є
структурним підрозділом сектору методичної допомоги відділу освіти Верхнянської
сільської ради ОТГ, діяльність якого передбачає систематизацію та популяризацію
педагогічного досвіду, розв’язання актуальних освітніх питань та підвищення
кваліфікації педагогічних працівників.
Проблемне питання: Розвиток і саморозвиток особистості учня, патріота, громадянина України, здатного до життєвого проєктування й самореалізації в соціумі.
Основні
завдання на 2021 – 2022 навчальний рік:
1.
Виявляти,
пропагувати і здійснювати нові підходи до організації навчання і виховання;
забезпечувати постійне засвоєння сучасної педагогічної теорії та практики.
2. Впровадження в практику
роботи інформаційно – комунікаційних та проєктних технологій.
3. Підвищувати
рівень професійної компетентності педагогів
шляхом участі у
методичних засіданнях для
організації та здійснення
освітнього процесу.
4. Оволодіння навичками
самоаналізу, інноваційними технологіями.
5. Створювати серед вчителів
творчу атмосферу, необхідну для плідної діяльності.
6. Створювати умови
для самоосвіти вчителів та здійснювати керівництво творчою діяльністю
педагогів.
7. Формування нової моделі
випускника закладу освіти:
особистості, інноватора, патріота.
8. Продовжити роботу з обдарованими дітьми, розвивати інтерес учнів до історії держави та рідного краю шляхом науково-дослідницької роботи.
Робота методичного об’єднання передбачає:
·
Здійснення
інформаційно - нормативного, методичного, психологічного забезпечення вчителів
·
Підвищення
ефективності організації освітнього процесу в
навчальних закладах.
·
Використання
сучасних інноваційних технологій,
методів критичного мислення
в практичній діяльності
вчителя .
·
Вдосконалення
педагогічної майстерності педагогів .
·
Вдосконалення
змісту освіти, рецензування,
первинна експертиза підручників,
навчальних програм, методик.
·
Створення
організаційних умов та надання
практичної допомоги вчителям
історії, правознавства та
основ християнської етики
для безперервного фахового
вдосконалення, підвищення професійної
компетентності та створення
позитивного педагогічного іміджу.
· Розробка основних напрямів і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (гуртки, конкурси, аукціони знань, олімпіади )
ІІ. Склад
міжшкільного методичного об’єднання
2.1 Відомості про членів методичного об’єднання
вчителів
суспільствознавчих дисциплін
№ |
Прізвище ім'я, по батькові. |
Число місяць,
рік
народження |
Спеціальність
за дипломом |
стаж |
Заклад освіти |
Який
предмет викладаєте |
1 |
Якімечко Ірина
Володимирівна |
17.10.1981 |
вчитель
історії |
20 |
Довговойнилівський
ліцей |
Історія громадянська
освіта |
2 |
Дуда Наталія
Василівна |
21.10.1993 |
Історик, викладач |
1 місяць |
Зборянська
гімназія |
Історія,
правознавство |
3 |
Романів Любов
Романівна |
13.07.1962 |
вчитель
географії |
40 |
Довговойнилівський
ліцей |
історія
|
4 |
Романів Віктор
Ярославович |
11.07.1961 |
вчитель
історії |
34 |
Довговойнилівський
ліцей |
історія правознавство |
5 |
Кузик Любов
Михайлівна |
16.04.1964 |
вчитель
початкових класів |
38 |
Довговойнилівський
ліцей |
основи христ.
етики
|
6 |
Угач Марія
Михайлівна |
13.10.1974 |
вчитель
образотворчого мистецтва |
17 |
Зборянська
гімназія |
Основи
християнської етики |
7 |
Когут Ольга
Олексіївна |
13.09.1959 |
вчитель
російської мови та літератури |
45 |
Завадківська
гімназія |
Вчитель
зарубіжної літератури, ОХЕ |
8 |
Манич Оксана
Богданівна |
18.11.1970 |
вчитель
історії |
30 |
Завадківська
гімназія |
історія,
обслуговуюча праця |
9 |
Дячук Іван
Іванович |
20.06.1969 |
вчитель
історії, методист з виховної роботи |
23 |
Зборянська
гімназія |
історія,
фізична культура, трудове навчання, креслення |
10 |
Прокопів
Світлана Василівна |
09.11.1966 |
вчитель
історії |
33 |
Верхнянський
ліцей |
Історія |
11 |
Сімків Олег
Мирославович |
12.10.1984 |
вчитель
історії |
7 |
Верхнянський
ліцей |
Історія,
правознавство, громадянська освіта |
12 |
Нікітіна
Галина Володимирівна |
08.12.1958 |
вчитель
початкових класів; Російської мови та літератури |
43 |
Верхнянський
ліцей |
Основи
християнської етики |
13 |
Дашкевич
Галина Ярославівна |
22.01.1974 |
вчитель
історії та правознавства, вчитель початкових класів |
28 |
Негівська
гімназія |
Історія,
правознавство, образотворче мистецтво |
14 |
Грішин Марія
Василівна |
01.10.1970 |
вчитель
початкових класів |
30 |
Негівська
гімназія |
Педагог
організатор, вчитель ОХЕ |
15 |
Бойко Марія
Іванівна |
30.05.1960 |
вчитель російської
мови та літератури |
39 |
Станьківська
гімназія |
українська література,
зарубіжна література, ОХЕ
|
16 |
Ямнич Світлана
Михайлівна |
08.04.1991 |
історик
викладач |
8 |
Станьківська
гімназія |
історія правознавство |
2.2 Організація роботи із самоосвіти
№ |
Прізвище ім'я, по батькові. |
Заклад освіти
|
Проблемне
питання над яким працюєте |
Досвід
роботи, яким хочете поділитись із колегами |
1 |
Якімечко Ірина
Володимирівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Інноваційні
технології як засіб формування предметних компетентностей на уроках історії |
Інноваційні
методики візуалізації в освітньому
процесі. |
2 |
Дуда Наталія
Василівна |
Зборянська
гімназія |
Формування
нової суспільної свідомості учнів на основі систематизації та поглиблення
знань з історії рідного краю. |
|
3 |
Романів Любов
Романівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Застосування
інноваційних технологій на уроках історії |
Використання
інноваційних технологій |
4 |
Романів Віктор
Ярославович |
Довговойнилівський
ліцей |
Формування
соціальних і громадянських компетентностей засобами суспільствознавчих
дисциплін. |
Інтеграція
соціальних та громадянських компетентностей. |
5 |
Кузик Любов
Михайлівна |
Довговойнилівський
ліцей |
Сучасні
підходи до вивчення предмету основ християнської етики |
Інтерактивні
методи роботи на уроках з основ христ.етики. |
6 |
Угач Марія
Михайлівна |
Зборянська
гімназія |
Розвиток та
умови вивчення християнської етики в українській культурі |
Активні форми
та методи навчання на уроках ОХЕ |
7 |
Когут Ольга
Олексіївна |
Завадківська
гімназія |
Формування
ключових компетентностей учнів на уроках ОХЕ
шляхом використання інноваційних технологій |
Інтерактивні
методи роботи на уроках з основ христ. етики. |
8 |
Манич Оксана
Богданівна |
Завадківська
гімназія |
Розвиток творчих здібностей
учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій
|
Використання
інноваційних технологій |
9 |
Дячук Іван
Іванович |
Зборянська
гімназія |
Формування та
розвиток історичного мислення
шляхом організації проблемного
навчання на уроках історії |
Застосування
проблемного навчання на уроках історії в 5 класі |
10 |
Прокопів
Світлана Василівна |
Верхнянський
ліцей |
Розвиток
критичного мислення здобувачів освіти на уроках історії |
Технології
критичного мислення |
11 |
Сімків Олег
Мирославович |
Верхнянський
ліцей |
Формування
критичного мислення на уроках історії та громадянської освіти |
Технології критичного мислення на уроках історії та
громадянської освіти |
12 |
Нікітіна
Галина Володимирівна |
Верхнянський
ліцей |
Використання
інтерактивних технології |
Інтерактивні
методи роботи на уроках з основ христ.етики. |
13 |
Дашкевич
Галина Ярославівна |
Негівська
гімназія |
Формування та
розвиток критичного мислення на уроках історії та правознавства |
Використання
ігрових технологій на уроках історії. |
14 |
Грішин Марія
Василівна |
Негівська гімназія |
Формування
життєвих компетентностей на уроках основ християнської етики |
|
15 |
Бойко Марія
Іванівна |
Станьківська
гімназія |
Розвиток
християнського мислення школярів, підготовка їх до життя в родині та
суспільстві, усвідомлення ними найважливішихморальних законів |
|
16 |
Ямнич Світлана
Михайлівна |
Станьківська
гімназія |
Візуалізація
на уроках як складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти |
Візуалізація
навчального матеріалу на уроках та в позакласній діяльності |
III. Тематика
засідань міжшкільного методичного
об’єднання
вчителів
суспільствознавчих дисциплін
|
Тематика та зміст
засідань |
Дата
і форма проведення |
Відповідальні |
1 |
Тема: Нормативно-правове
забезпечення викладання суспільствознавчих дисциплін у
2021-2022 навчальному році. Медіаосвіта
та медіаграмотність як інструмент активного освоєння комунікаційного
середовища Мета. Підвищити рівень
поінформованості учителів щодо особливостей навчання історії,
правознавства, громадянської освіти, основ християнської етики у 2021-2022
навчальному році. План. 1.Особливості навчання історії, правознавства,
громадянської освіти, основ християнської етики у 2021-2022 навчальному році 2. Медіаосвіта та медіаграмотність як інструмент активного
освоєння комунікаційного середовища 3. Всеукраїнська школа онлайн -сучасний онлайн-ресурс для змішаного
та дистанційного навчання
|
27 серпня 2021 р. Он лайн |
Ямнич С. М. Якімечко І.В. Сімків О.М Грішин М.В
|
2
|
Тема . Візуалізація як
складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти ( хмара слів,
QR-код, кроссенс) Мета. Ознайомитися з новітніми технологіями та способами візуалізації навчального матеріалу в освітньому процесі
План 1. Онлайн ресурси для
створення хмар слів 2. Створення та
використання QR-кодів 3. "Кроссенс"- головоломка нового покоління |
24 листопада 2021 р. Он лайн вебінар
|
Ямнич С.М. Богдан І. І
|
3
|
Тема:
Візуалізація як
складова сучасних інноваційних технологій в системі освіти ( ментальна карта,
ребус, кросворд)
Мета. Ознайомитися з он лайн ресурсами для створення
ментальних карт, ребусів, кросвордів План. 1. Онлайн ресурси для створення ментальних карт 2. Генератор ребусів 3. Онлайн ресурси для створення кросвордів |
12 січня 2022 р. Он лайн вебінар
|
Ямнич С.М. |
4 |
Тема. Ярмарка
педагогічних ідей. Підсумки
роботи за 2021-2022 навчальний рік
Мета. Проаналізувати
використання інноваційних
технології на уроках історії, правознавства, основ християнської етики у
контексті особистісно-орієнтованого підходу, проаналізувати модульні програми з історії для
НУШ Підбити підсумки роботи методичного об’єднання за 2021-2022 н. р. План 1. Інноваційні технології на уроках історії, правознавства, основ християнської етики у контексті особистісно-орієнтованого підходу 2. Опрацювання модульних програм з історії для НУШ на 2022-2023 навчальний рік 3. Аналіз роботи МО за 2021-2022 навчальний рік. 4. Плануємо роботу на 2022-2023 н. р. |
11 травня 2022 року Он лайн
|
Ямнич С.М. Члени МО
|
- Методичне об'єднання: основні завдання на 2018-2019 н.р.
- Графік і тематика засідань МО.
- Відомості про членів МО.
- Питання, над якими працюють члени МО.
2017 - 2018 н.р.
-Методичне об'єднання: основні завдання на 2017-2018 н.р.
-Графік і тематика засідань МО.
-Відомості про членів МО.
-Питання, над якими працюють члени МО.
-Організація позакласної роботи.
Немає коментарів:
Дописати коментар